VICENZAORO 2022

1

Do Vicenzy sa vrátil globálny biznis. 9. až 13 septembra 2022 sa konal medzinárodný veľtrh zlata a šperkov VICENZAORO 2022 a ukázal, že trblietavé podnikanie je
späť. Silnejšie ako kedykoľvek predtým.
Septembrová Vicenzaoro uzatvára výstavnú sezónu roku 2022. Obnovená s obavami, či dosiahne pred-pandemické čísla, prekvapila a prekonala všetky
predpandemické výsledky. Celkový počet návštev vzrástol o 10 % v porovnaní s rokom 2019, a najväčším výbuchom sa stal nárast zahraničnej návštevnosti- tá stúpla
o 20 %. Viac ako polovica celkovej účasti na septembrovej VICENZAORO bola medzinárodná (51 %), zo 124 krajín sveta.

2
Viac ako tisícka vystavujúcich značiek bola od 9. do 13. septembra na výstave Vicenzaoro, ktorú organizuje Italian Exhibition Group (IEG). Všetko prebehlo na ýstavisku
vo Vicenza za spolupráce VO Vintage (9. – 11. 9.). okrem nádherných šperkov prstavili svoje výzie rečníci, ktorí predstavujú kľúčové postavy zo šperkárskeho prostredia
odvetvia. Autoritatívne hlasy podnikateľov, inštitúcií, myšlienkových lídrov a kľúčoví svetoví vplyvní činitelia v oblasti šperkov ako Guido Grassi Damiani, prezident
Damiani Group a Etický výbor Assogemme, Julien Stervinou, vedúci laboratória pre trvalo udržateľné inovácie pre hodinky a šperky v Kering, Iris Van der Veken,
výkonná riaditeľka Watch & Jewellery Initiative, Lynn Yeager, spisovateľka pre Vogue USA a New York Times, Marianne Fisher a Ida Faerber, ktoré predstavujú
štvrtú generáciu dvoch globálnych značky v obchode so starožitnými a vintage šperkami.

Ale najzaujímavejšie sú vždy šperky.
3
Vicezaoro vďaka výborným číslam (či už návštevnosť alebo obrat, ktorý bol počas trvania výstavy dosiahnutý) potvrdzuje svoju úlohu centra pre obchod, školenia, 
informácie a vytváranie sietí. Stáva sa tak stále dôležitejším referenčným bodom pre medzinárodné spoločenstvo sektora, a to z hľadiska nových produkty a jeho schopnosť predvídať trendy na trhu so svojimi štyrmi komoditami: Ikonickosť, Kreativita, Vzhľad a Dizajn.

4
V prvom rade sú to ľudia, ktorí tvoria šperky, a tak sme sa i my, vybrali do talianskeho letoviska, kde sme nabrali nové inšpirácie.

5
Celkové mediálne kontakty k ku koncu výstavy (13.9.2022) dosiahli 92 miliónov brutto, z toho 29 miliónov je zo zahraničnej tlače. Viac ako 20 miliónov zhliadnutí
(zobrazení) na sociálnych kanáloch Vicenzaoro počas podujatia, pričom návštevnosť operátorov profesionálnych profilov vystavovateľov na B2B platforme
The Jewellery Golden Cloud presiahla 125 tis.

6
Čísla, ktoré umožňujú hráčom na trhu dýchať voľnejšie, s viac ako tisíckou značiek vystavujúcich na Vicenzaore je zastúpenie šperkárov na európskom trhu skutočne
významné, ukazujú nárast od januára do mája 2022 predajov a vývozu zlatých šperkov v desiatkach percent.
7
A samozrejme nemôžeme zaspäť na vavrínoch. Tak ako postujú a vyvíjajú sa všetky priemyselná odvetvia, aj zlatnícky priemysel si vyžaduje nové technológie. Takže
napriek kráse a lesku, sme boli najmä objavovať postupy, vďaka ktorým Vám prinesiem viac šperkov na mieru. Viac lesku. A viac krásy do bežných dní :)
Pre viac informáci čítajte tu/ for more info click here: https://www.vicenzaoro.com/it/

 

Späť do obchodu